zondag 17 april 2011

telefoon deel 2 vakantie



als er iemand ons thuis wil bellen kan het volgende nummer gebruikt worden. ivm kapotte andere telefoon hebben we dit nummer nu

001-
406-235-1154 begin_of_the_skype_highlighting              001-406-235-1154      end_of_the_skype_highlighting



De eerste Donderdag was ik vergeten zijn we gezellig met de 3 vrouwen en de beide jonge knuppels naar Winschoten geweest. even lekker weg.
En zondags hebben we visite gehad van Helma en Theo en kwamen ook nog Peter en Wia langs met Lotte.

Op maandag had ik bij Linie afgesproken daar hebben we met Hennie Haayer en mevrouw Breider een beetje bijgekletst. Dit was reuze gezellig. en smorgens gregen we visite van Roelof en Jannie. Op dinsdag morgen kwamen tante Anneke en Cilia langs en 'savonds Fenny en haar dochter Fennie.
Op woensdag kregen we bezoek van Christien en smiddags was ik weer onder weg naar Monika Haar zoontje Julian even bewonderd en door het park in Pekel gelopen.
Op donderdag ben ik met mam naar Groningen geweest. we hebben een rondje Ikea gedaan en een paar leuke dingen opgepikt.
's avonds ben ik Met Ron en Corina uit eten geweest bij Pekelahof. Dit was ook bere gezellig. en vrijdags zijn we met de hele familie naar Duitsland geweest waar we een paar boodschappen hebben gedaan in Bunde en daarna een heerlijk visje hebben gegeten in Ditsum. Dat was een bijzonder geslaagde dag.
En zaterdags was het inpakken geblazen. Helaas voor Ben was zijn loopstoeltje ingepakt en moest hij wachten tot we weer thuis waren.
Door en Henk zijn zaterdags de hele dag geweest en ook kwamen Ron en Corinna nog even dag zeggen. 's avonds kwam opa Jan nog langs met zijn vriendin Gerda.

nou dat was het even in het kort het was gewoon enorm gezellig en druk..en al met al kan ik moeilijk alle gesprekken hier opschrijven..
Gelukkig moet ik zeggen dat na een erg moeilijk afscheid 's avonds al met Dorothe en Henk en Matthijs en zondags met Pap en mam het KLM personeel bijzonder goed was en ik ook echt iedereen zou aanraden met deze maatschappij te vliegen. zoals iedereen mij geholpen heeft is fantastisch. Toen ik achter in de rei wilde aansluiten bij de gate hielp een stewardess me direct mee en mocht ik als eerste naar binnen.. en ook bij het boarden was ik als eerste aan de beurt en daarbij hoefde ik geen enkele keer al mijn handbagage mee te slepen..Super gewoon.
Zelfs na de lange vlucht waarin Ben eigenlijk niet heeft geslapen kwam er op het vliegveld van Calgary direct hulp tot dat ik weer bij Gerard was..
Het was super om elkaar weer te zien..

Een ding weet ik wel, ik ga niet zomaar weer met een klein kind alleen reizen.
Liever met de hele familie.

maar goed.. iedereen super bedankt voor het geweldig maken van onze trip..
We hebben erg genoten en we houden van jullie..

Christel Gerard en Benjamim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten