woensdag 14 mei 2008

Weer es wat van Wakker op weg



Hallo allemaal,
Het heeft even een poosje geduurd sinds ik voor het laatst
iets heb geschreven,maar ik heb het ook verschrikkelijk druk
gehad......NOT!!
Eigenlijk gebeurt er niet zo gek veel onderweg,'t is elke dag
hetzelfde weggetje heen en terug,en ja dat verveelt een beetje.
Gelukkig gaat het tussen mij en m'n favoriete beroepsgroep
"de planners" iets minder eentonig,want de zoveelste aan-
varing is een feit...
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat er echt een speciale
club is opgericht om mij het leven zuur te maken,en ze hebben
de planner hier aanvoerder gemaakt,wat een stuk onbenul
met vingers.(Volgens mij vindt ze dat ook van mij trouwens,
dus dat schiet weer lekker op).
Het begon allemaal 4 weken geleden, nadat Christel's ouders
weer naar huis waren, en ik weer aan den arbeid ging.
Op de een of andere manier had ik mijn schema een dag ver-
schoven,en begon dus een dag te vroeg te werken.
Voor de planning bleek dit 3 weken lang geen bezwaar,totdat
mevrouw de planster dienst had, ze snapte er niks van, en had
geen rit voor me, ik kon dus onverrichter zake weer naar
huis...Na enig aandringen mijnerzijds bleek dat er wel een
geladen oplegger voor me klaar stond maar kon ze geen truck
vinden(d'r staan maar 20 stil ,maar dit terzijde),en toen ik
vroeg of ik de oplegger dan maar op m'n nek mee moest nemen
werd ze boos, en stuurde me naar huis.....
Om de dag nog beter te maken dan dat ie al was,moest ik me
ook nog zo snel mogelijk melden bij de "safety-supervisor",
een in dit geval weggepromoveerde kantoorpief die niets beters
te doen bleek te hebben dan mijn logboeken uit te pluizen,en
ja hoor,er klopte helemaal niks van in zijn beleving...
Nou ben ik er achter gekomen dat deze mensch een beetje
sociaal-gehandicapt is,want toen ik me op zijn kantoor melde
begon hij het gesprek op schreeuwende wijze,en gezien de ervaring
van eerder die morgen op de planning,vond ik de tijd rijp om maar
eens oud hollandsch te fulmineren,dit werkte boven verwachting,
want de beste man viel ineens helemaal stil, later(tijdens een gesprek
met de office-manager)werdt mij duidelijk gemaakt dat het niet de
bedoeling was om tegengas aan dit persoon te geven,en dat de punten
die hij als zeer dringend had aangemerkt,eigenlijk niet van belang waren
Wel vondt men ten kantore,en dat is nieuw voor mij om te horen van
een transport bedrijf,dat ik te hard werkte,en dat het toch echt een beetje
rustiger moet in de toekomst.....



Voor de rest is het voorjaar hier begonnen,binnen een week is alles van geel
naar groen verkleurd,en komen de beestjes weer tevoorschijn,vorige week
8 elanden,plm200 bambie's,bulten coyotes en ik weet niet hoeveel verschillende
soorten vogels gezien,dus das wel weer mooi. Oh ja buiten deze dieren zijn hier ook dappere eekhoorns, die op katten jagen ipv anders om, en dan ook nog eens in huis willen kijken.
Gisteren tijdens een wandelingetje met de honden nog een slang tegen gekomen. Voor de zekerheid maar even opgezocht of ie ook giftig was..gelukkig niet.Maar dat wil niet zeggen
dat we t leuke beestjes vinden.

Garter snake

Thuis maak ik me nuttig door allerlei bomen om te zagen en aansluitend op te
branden,en wordt ik gevraagd om tuinmachines en quads(4wiel crossdingetjes)
te reparen....en dat laatste lukt me ook nog..hahahaha

Gerard

2 opmerkingen:

  1. Ha die Gerard, jij & planners....blijft een fijne combi hahahahaha
    Maarre dat een boompje vellen helpt bij de broodnodige afkoeling weet ik ook wel iets van heb mij zelf vandaag even uitgeleefd met de heggeschaar en andere tuinsnoei instrumenten. Toen Ron weer bij huis kwam had hij zoiets van "wat is hier gebeurt?"
    't was ook best fanatiek (lol)

    Groetjes!!!!!!!!!

    Chevy, Tink, 0 & Mad-dog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een transportbedrijf waar geklaagd wordt dat een chauffeur te hard werkt... Nee, dat kan ik me echt NIET voorstellen ;) Succes maar met de communicatie.

    Christel... succes met het vinden van een baan.

    Ankie.

    BeantwoordenVerwijderen