zondag 28 oktober 2007

familie uitbreiding


Hallo allemaal,

Er is weer een enerverend weekje voorbij.

vorige week zondag zijn we uitgenodigd voor lunch bij Arjan,Heidi en Dorian.
Arjan is 11 jaar geleden naar Canada verhuisd en Heidi is de dochter van Tim, de huis eigenaar.
Dorian is hun zoontje van 1 jaar.

Het was een gezellig middagje en Heidi vroeg of ik2 tot 3 keer per week op Dorian wilde passen.
Het is maar goed dat het zo'n makkelijk kereltje is, dus heb ik ja gezegd. een partime baantje is nog niet zo verkeerd.en het is lekker dicht bij huis.
Ik moet er al wel vroeg zijn maar ben vrij zo rond 3 uur. dus dat is wel lekker.. ook met de honden.

Ik ben woensdag naar de Coffeebreak geweest, ondanks dat ik 2 weken er voor heb overgeslagen inverband met eigen ideeen en geen zin en een paar emoties waardoor ik niet veel behoefte had aan een bijbel studie..
deze keer ben ik wel gegaan, mede omdat de meiden daar wel erg leuk zijn en ik niet direct op een eerste indruk alleen afwilde gaan.
Het was wel gezellig en we hebben wel een goede discussie gehad over eigenlijk van alles en nog wat.
De uitnodigingen voor een meiden avond en lunches na kerktijd worden steeds meer.
Martin, de vader van Steve , zei dat het mischien wel tijd werd om ons voor te stellen in de kerk.
Of ik die aandacht nou zo geweldig vind is een ander verhaal, maar aan de andere kant, mensen hebben ons nu zo vaak in en uit zien lopen dat het toch maar moet gebeuren..hmmm

Woensdag na de coffeebreak werd ik gewezen op een advertentie dat er jonge poesjes waren, en wij zijn al weer een poosje opzoek naar katjes, vooral voor het vangen van muizen. helaas denk ik dat dat nog heel even moet wachten nu aangezien de kleintjes nog maar 8 week oud zijn.
Woensdagavond heb ik er 2 van deze boefjes opgehaald en het eerste wat een deed toen hij in huis kwam was in Bo zijn staart hangen..
ze zijn absoluut nergens bang voor en vragen op het moment veel aandacht.
Het is heel mooi om te zien hoe voorzichtig Bo er mee is, en nu na een paar dagen vind zelfs Caelan het niet meer erg als er een tegen haar aan ligt te slapen..
Vandaag vonden we in de supermarkt een Haloweenpakje voor HONDEN hahahaha..een batman pakje.. werkelijk we hebben ons kromgelachen om Bo, hij liep er bij als een poedel...haha en Caelan vond het allemaal prima..
Dit heeft natuurlijk een aantal erg leuke kiekjes opgeleverd die we jullie niet willen onthouden.

Afgelopen Donderdag was mijn roadtest, of te wel ik moest afrijden voor mijn rijbewijs.. en ben geslaagd, had een paar kleine foutjes maar goed genoeg in iedergeval...
Dus nu niet meer illegaal rondscheuren...gelukkig...
Gerard was donderdag tot zondagavond vrij, en is dus met mij meegeweest voor het afrijden.en vrijdag had ik mijn oppastest en heeft Gerard weer een gedeelte laminaat gelegd. Zaterdag hebben we het laminaat in de kamer er ingemaakt.. het enige wat er nu nog moet gebeuren is de kantjes en de randjes. verder is alles klaar.
Vanmiddag zijn we aan het lunchen geweest bij Martin en Glenda waar ook Steve,Robin en zijn zus met haar man waren met de kids..dat was wel weer gezellig.
Het wordt tijd dat Gerard weer eens post.
Ik zal het tegen hem zeggen als hij weer thuis is, hij heeft nog niet veel Westcan foto's maar die zullen binnenkort wel komen...
verder heb ik weinig nieuws..
behalve dat dit verhaal typen veel langer duurt dan normaal ivm een paar katjes die telkens weer op het toetsenbord gaan liggen..das lekker warm..

tot de volgende keer maar weer

C.

ps heb een beetje moeite met foto's laden...die komen zeker volgende keer meer..
heb nogsteeds langzame internet..jakkes

2 opmerkingen:

  1. Nu dacht ik dat Canada toch een vrij conservatief land is, en dan toch honden in een pakje.... ;))

    Sterkte met de opvoeding van deze speelse diertjes,

    Ankie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. CAELAN!!!!!.....nenenenenenenenene...lol die foto van Batgirl is top, hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen