zondag 24 februari 2013

eigen auto....nu al?????ja nu al

Hallo allemaal,veel te laat maar beter laat dan nog later weer eens een schrijfsel van mij.
Sinds een paar maanden ben ik zelfstandig ondernemer met een eigen vrachtauto.
Het is een Kenworth W900L en ik rij voor hetzelfde bedrijf als waar ik ook als loondienst-chauffeur werkte,nl. Trimac,en ik doe in principe hetzelfde werk(brandstof heen-en weer sleperij).
Zoals het er nu uitziet is het een goede beslissing geweest,en geeft het veel voldoening.
En nu voor het werkelijk grote nieuws......
tromgeroffel......


meer tromgeroffel....



nog meer tromgeroffel(nu met trompetgeschal)..
WE ZIJN WEER ZWANGER!!!!!!



We wisten het al een paar weken,maar vorige week heeft Christel een echo gehad,en we vonden het nu wel een goed moment om het nieuws wereldkundig te maken.
Ze heeft een redelijk lastige eerste weken gehad, maar nu komt de energie weer terug en is ze minder misselijk.
Dat maakt het leven weer een stuk aangenamer voor iedereen.


Verder zijn we van 18 t/m 22 januari een lang weekend naar Anaheim in Californië geweest naar Disneyland,waar Ben Mickey Mouse heeft gezien(behoorlijk indrukwekkend voor hem),en in hetzelfde weekend zijn we ook nog naar de San Diego zoo geweest.We zijn van Anaheim via Huntington beach langs de kust naar beneden gereden,en hebben 's middags lekker op het strand gespeeld.
Zeewater is toch wel erg spannend en koud,maar wel heel erg leuk.
Eenmaal weer thuis kwam ik erachter dat Chip Foose in Huntington beach z'n shop heeft,dus gemiste kans voor mij,en een grote opluchting voor Christel(Die al visioenen van een verloren dag met een naar auto's kijkende man had)...


Get Adobe Flash player
Photo Gallery by QuickGallery.com
Verder gaat alles nu lekker z'n gangetje.
We hebben het lekker druk en zijn gezond.
Ben is een enorm plezier om te zien opgroeien. Hij praat ons zo langzamerhand de oren van het hoofd.
En zo af en toe maakt hij echt duidelijk dat hij een koppige 2 jarige kan zijn. Maar over het algemeen is hij een heerlijke knul. Die het de laatste tijd bijzonder leuk vind om met mij te spelen en dus Christel niet ziet staan in de 2 dagen dat ik thuis ben. Behalve als er iets aan de hand is..

Gerard.

2 opmerkingen:

  1. Hee Gerard, en Cristel.

    Net je blog gevonden, was de naam vergeten totdat een zekere Denise je achternaam zij.
    Herrinerde het gelijk.

    Ja, je bent inderdaad vrij mager Gerard, wat goed is natuurlijk.

    Mooi al de avonturen. Vergeet geen fotoos van nummer twee te maken......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, sorry, die you tube naam sttat daar, het is die beller uit Indiana, Ibo. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen