zaterdag 5 januari 2013

happy new year

daar zijn we weer.
ik weet het, het is al weer veel te lang geleden dat er iets is gepost..
maar bij deze nu een nieuw berichtje.

Hier gaat het prima.
sinds ik terug ben uit Nederland ben ik nog niet weer aan het werk geweest. het schijnt erg rustig te zijn.
Beetje te rustig naar mijn zin, maar ja t is op het moment niet anders en ik heb ook niet veel zin om van baan te veranderen. dus we wachten vrolijk verder af.
Ondertussen geniet ik lekker extra van Ben.

Gerard heeft het lekker druk. dat is wel fijn, vooral nu ik niet werk..
de eigen vrachtauto bevalt hem prima. en langzamerhand komen we een beetje in een soort van ritme
financieel en praktisch gezien.

We hebben een rustige kerst gehad. Harry was bij huis. heeft last van zijn rug en Gerard was druk aan het werk.
Ben vind de kadootjes uitpakken tegenwoordig erg leuk en zegt tegen alles wat verpakt is.. thank you santa.
lol.
nu zegt hij daarnaast ook tegen iedereen met een witte baard. santa..hmm dat wordt niet altijd gewaardeerd maar ja wat kan je er aan doen.. ik vind het wel erg leuk.
met oud en neiuw zijn we naar Sherwoodpark geweest. daar hadden ze allerlei dingen georganiseerd voor families. was erg leuk. zo waren er ijs sculpturen, een vuurspuwer, een Alex de leeuw show (madagascar) daar zijn we heen geweest. en  paarden met sleeën. hebben we ook mee gereden.. en prachtig vuur werk om 8 uur.. dus lekker optijd op bed nog voor Ben..


Ben begint nu erg veel te praten. hij pikt per dag nieuwe woorden op en begint combinaties te leggen.. dat is een genot om te zien en horen. verder is hij een enorme grapjes en lieverd.

vandaag hebben we heerlijk 1.5 uur buiten gespeeld en gewandeld, wat een genot dat het weer zo fijn is. vooral na weken van -15 /-20 is -5 heel erg fijn..kom je gewoon weer van bij na al dat binnen zitten.

nou dat was het al wel weer met de verhalen.
groetjes en tot de volgende keer..

C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten