vrijdag 30 september 2011

Hallo allemaal.

Ben spelen met steentjes
Het is inmiddels al weer een tijdje geleden..
Dat was niet de bedoeling maar om een of andere reden schijnt de tijd zo snel om te vliegen dat een berichtje er wel eens bij inschiet.
Ben is al weer 11 maand en een hele kerel. Hij kruipt bijzonder snel door het huis en als je niet oppast is ie halverwege de trap omhoog.. kleine donderstraal. Hij heeft inmiddels een hele mond met tanden.. 4 kiezen en 8 tanden..en hij weet  donders goed deze te gebruiken. Hij vind eigenlijk alles lekker en is een heerlijke eter..

De nieuwe Kia Sorento tegen de avond.
We hebben sinds 2 weken een nieuwe auto gekocht..
Het was voor ons een hele stap om een auto op lening te doen. Maar de optie voor Gerard om met de Daddylac de winter door te moeten, vond ik niet zo'n goed idee. en al met al zijn de kosten voor een nieuwe auto gelijk aan de benzine kosten van de Daddylac. Dan maar een nieuwe auto..

Na de nodige test ritten te hebben gemaakt in verschillende auto's van Ford Taurus, Flex, Focus naar Mazda 3 en naar een 6 gekeken.. Via de Mini dealer om de ruimte te passen uit eindelijk bij Kia Sorento terecht te komen.
2  keer een test rit gemaakt en ik was bijzonder onder de indruk. Dus de grote stap maar gedaan..
Een nieuwe 2012 Kia Sorento.. Super de luxe ding..en rijdt geweldig.

Ik heb in Augustus mijn eerst foto opdracht gedaan en
de familie (gaan bij ons naar de kerk en zijn goeie kenissen) is erg blij met hun familie foto's. 
 klik op deze link voor wat meer foto info.. en een paar foto's van shoots..
http://cdwakkerphotography.blogspot.com/

Mijn nieuwe logo en watermerk

Afgelopen weekend 25 Okt had ik mijn 2e shoot voor familie foto's en ook die ging goed. de tweede keer was wel makkelijker en ontspannender.. gelukkig.
 Afgelopen woensdag heb ik met een vriendin foto's genomen van haar en haar dochters..
Zij is helemaal enthousiast over de foto's en goeie kans dat daar ook een verzoek tot hele familie foto sessie van komt..
Nu zit ik er over te denken om mijn fotografie voor een dag aan te bieden voor de kerk als ze een actie hebben om geld in te zamelen voor de nieuw te bouwen kerk.. maar daar ben ik nog niet helemaal uit..

Sinds afgelopen donderdag hebben we een hond te logeren.. Het is een puppie genaamd Cody.
Cody(Kobus) plm 5 mnd
Anne-marie en Anton hun zoon moest een pacemaker geinstalleerd hebben om het zo te zeggen en hij kan nu niet om de hond denken. Hij moet het rustig aan doen en dat is nu net iets wat Cody niet echt kan. behalve als ie moe is.
Het gaat erg goed met de 3 honden samen. Caelan snauwt  hem af meestal en het schijnt te werken. Bo is een stuk toleranter en gromt alleen maar wat.. Cody is in iedergeval aan het eind van de dag meestal wel moe en lekker rustig. Hij moet wel goed getraind worden nog want er zit een enorme eigenwijze kop op.

Cody (Kobus)
Maar van alleen oppassen gaat het straks voor 99% over in..
We hebben een nieuwe hond er bij..
Bowie is al weer 9
Dat is een heel verhaal op zich . Komt er in het kort op neer dat ze vanaf het begin eigenlijk een volwassen hond wilden die niet al te groot was en niet te druk. Maar hun andere zoon heeft deze hond mee genomen. Hij bedoelt het goed, maar had de keuze zonder pa en ma gemaakt . plus net alles t verkeerde zeg maar.ipv
klein en volwassen en zich te gedragen is dit een pup die zich niet gedraagt en hij wordt erg groot.... het is een 
......labrador... X ...Ierse wolfshond...
Als hij bij ons blijft wordt zijn naam veranderd naar Kobus...
Bowie en Cody is verwarrend..

Dat was al weer van alles in het kort..

De groet'n

Christel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten