woensdag 15 december 2010

galblaas vervolg.

Daar zijn we weer.
Het is midden in de nacht 2.40uur. Ik kan niet slapen want mijn buik doet zeer.
De reden daarvan is dat ik inmiddels al aan mijn galblaas ben geopereerd... zo snel..ja zo snel..
Afgelopen zaterdag 11 December werd ik s morgens wakker en voelde me weer niet lekker. Het gevoel was niet zo erg als de week er voor, maar het voelde ongeveer het zelfde. Pijn tussen de schouderbladen en mijn borst.. Rond 6 uur vertelde ik aan Gerard dat het weer zo'n gevoel was en hebben we besloten het zekere voor het onzekere te nemen en maar weer naar het ziekenhuis gegaan. Vooral omdat ik nu nog niet zo extreem ziek was en dat liever ook niet weer wilde worden.
Aangekomen in het ziekenhuis en Leduc hebben we na wachten de nodige onderzoeken gehad en bleek mijn alvleesklier dus weer wat ontstoken te zijn.. Ik had het dus niet mis gehad en was erg blij in het ziekenhuis te zijn.Na ook nog eens röntgen te hebben genomen besloot mijn dokter van vandaag dat het zo niet langer door kon gaan en is er opzoek gegaan naar een chirurg die mij zou kunnen helpen.Dat bleek in de Grey nuns te zijn.. Dus na een aantal uren in Leduc te zijn geweest, werd ik met de ambu naar het Grey nuns ziekenhuis gebracht. Waar we nog de nodige uren hebben moeten wachten op de ER voor er een bed voor mij was gevonden.Maar goed ik was in ieder geval op de plaats waar ik wilde zijn.daar hebben ze nog de nodige tests gedaan en werd er besloten mij in ieder geval zondag te laten rusten. vooral om de alvleesklier de tijd te geven weer een beetje tot rust te komen.. dus niet eten en alleen maar water en appelsap en zo drinken..Je wordt er niet echt blij van maar t werkt wel..Maandags ben is geopereerd en nu is de boosdoener weg gelukkig..Nu moet ik nog een poosje rustig aan doen. mag niet te veel tillen. wil ook helemaal niet te veel tillen want dat doet zeer.. De operatie mag dan wel een kijkoperatie zijn geweest..je voelt het echt wel..

tot zover voor nu. ik ga weer even liggen..
hier nog een fotootje van Ben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten