maandag 13 september 2010

Hallo allemaal,

Hier even een kleine update van hoe het hier gaat.
Alles gaat uitstekend.
Nou kan ik het hier natuurlijk bij laten en het een erg kort bericht maken, maar ik zal iets meer vertellen.


vorige week hebben we een echo gehad voor de kleine mede om te kijken hoe groot hij/zij is en of alles goed is.

De mevrouw die de echo deed, was een hele aardige vrouw. Dat zat wel goed. Een ding wat me in eerste instantie ietwat verontruste was het feit dat ze redelijk vaak vertelde dat onze kleine een groot hoofd heeft. en daar hield ze het bij. Na dit een aantal keren gehoord te hebben, heb ik haar maar gevraagd:" en de rest dan?" toen zei ze :" oh de rest is ook wat aan de grotere kant,dus daar hoef je je geen zorgen over te maken". Toen dacht ik bij mezelf, zeg dat dan direct. Maar goed al met al komt het er op neer dat de kleine een paar weken voorsprong heeft in de groei. Hij /zij was op 33 weken zo'n 6 pond en een beetje. (nou moet je niet vergeten dat het Canadese ponden zijn. Dus geen 500 gram per pond maar 454 gram. Ze denken dat de kleine zo'n 9.5 pond wordt. nou ja op zich niks mis mee lijkt mij zo..
verder heb ik komende week een afspraak bij de fysio om mijn rug spieren eens te verwennen of te pijnigen.. nou ja een van de 2, zolang het maar helpt om mijn rug een beetje op orde te krijgen. Dat wordt nu zo langzamerhand wel minder leuk.
en wat hebben we nog meer. hmm het slapen gaat minder nu. draaien is lastiger en zolang de kleine opdonder ook maar slaapt hoef ik niet zo vaak naar de wc, toch schijnt ie t erg leuk te vinden om juist in bed druk te worden..de schat..



Het weer wordt zo langzamerhand toch ook echt weer herfstachtig. de bladeren verkleuren al weer. We hebben een beetje nachtvorst gehad. en wat miezelregen die op zich wel lekker waren. het leek wel Hollands weer haha.

Met de honden gaat het prima. die vermaken zich erg goed. iedere dag maken we zo ongeveer onze 4 km wandeling door de bossen. Dat is altijd heerlijk.

Met Gerard gaat alles z'n gangetje. hij heeft de afgelopen paar weken wat extra gewerkt. Aangezien er van mijn kant niet zoveel binnen komt was het tijd voor hem om toch maar even een stapje extra te doen. Ik heb dan wel wat inkomsten maar die moeten nog een beetje op gang komen.

Dat was het wel zo ongeveer..
Nog 5 weken en dan ben ik uitgeteld..
We verheugen ons er beide enorm op om de kleine eindelijk vast te kunnen houden.

Christel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten