vrijdag 3 juli 2009

Deel 2 vakantie nederland

Maandag 25 Mei zijn Gerard en ik even bij de fam. Breider geweest. Eem kiek’n hou t doar was. En ‘smiddags zijn mam en ik naar Dorothe gegaan en hebben we wat geshopt in Groningen. Gezellig even met z’n 3en. Ik was op zoek naar goeie BH’s want die schijnen maar moeilijk in Edmonton te vinden te zijn. Misschien zijn ze er wel, maar heb ik de goeie winkel nog niet gevonden. Degene die ik wel had gevonden overleven amper aan 3 maand. Dus hup naar de Livera, waar ik al jaren mijn spul koop.T’ is dan misschien wat duurder maar ze gaan dan ook jaren mee..

Gerard is even op visite geweest bij VD Lee. Waar hij een aantal vrienden weer zag.
Dinsdag’s ben ik met Corina naar Winschoten geweest om nog maar een paar BH’s te kopen. En gewoon even lekker samen te zijn. Bakkie koffie en gebakje bij de Hema.
Gerard is bij VD Lee langs geweest en bij de notaris voor een handtekening voor de nalatenschap van Opa s. Dat zijn minder leuke dingen maar als je er toch bent, zijn ze wel makkelijker af te handelen.


Woensdags hebben we het een beetje rustig aan gedaan. Even een dagje niks is toch ook wel lekker. hebben die dag de party tent opgezet voor een bbq met vrienden de volgende zaterdag. ’s Avonds zijn we met Dorothe, Henk, pap en mam na een dinner bij Dorothe en Henk naar de bioscoop geweest waar we de “bernini mysterie of te wel Angels and Demons” hebben gekeken. Donderdags was het tijd voor de boodschappen.Dus hup naar Duitsland. De hele Berlingo vol gekocht met lekkers en thuis in de koelkasten gedaan.èsavonds zijn we bij Harry en Betsy geweest. Beetje bij gepraat over .. ja wel...Canada, en hun toen toekomstige vakantie.(inmiddels zitten ze nu wel in Alaska neem ik aan)Dit was heel leuk.


Vrijdags zijn we samen met Ron en Corina op stap geweest. Ze hadden bedacht dat een rondvaart op het oldambt meer in de Blauwe stad wel een goed idee was. Het was de bedoeling om te gaan zijlen. Maar helaas ging dat bij gebrek aan zijlkennis niet door. Dus hebben we maar een sloep gehuurd. Hier hebben we ons de hele middag heerlijk op vermaakt.het weer zat ook weer bijzonder goed mee.
Na de boottocht zijn we uit eten geweest in Termunten.. eem ’n lekker vissie.. zeg maar. ’ s Avonds ipv verder nog uit te gaan zijn we bij Ron en Corina blijven hangen...

foto's BBQ en rondvaart enz...klik hier

Zaterdags 31 mei. Is Gerard met Pap en Henk naar een radio amateur beurs in Beetsterzwaag geweest.
Ik heb me een beetje uit geslapen en smiddags was het wel zo ongeveer tijd om de boel voor de BBQ klaar te zetten.daar zijn we zo ongeveer de rest van de middag wel mee bezig geweest. De BBQ was bijzonder gezellig. Het was heerlijk om iedereen terug te zien na bijna 2 jaar.Cees en Henk hadden gitaren bij zich en Rory kwam later nog de versterker brengen voor Henk en een electrische gitaar.. dat werkte toch beter samen met Cees zijn bas gitaar.Na een poosje met Henk vd Meulen te hebben gepraat over fotografie en het testen van zijn camera mocht ik deze de rest van de week testen.. Henk bedankt, ik vond het super gaaf..
Cees en Henk (ander Henk) Koning...hartelijk bedankt voor de muzikale invulling van de avond..
En iedereen die is geweest, heel erg bedankt voor de gezelligheid..Wij vonden het heel leuk om jullie weer te zien..



Zondag’s hadden we afgesproken met een aantal oud klas genoten van mij met hun mannen en kinderen om een BBQ te houden bij Willemien en Bernold. Dit was ook weer een heerlijk weerzien en leuke middag. Van BBQen is niet veel gekomen maar de •.”zelfgemaakte •” soep en vreugdepan(frituur) werkte uitstekend en wij zijn in iedergeval met een lekkere volle maag weer weg gekomen.
Ik vind het heel leuk om iedereen die je inmiddels al vanaf je 4e zo ongeveer kent op je 30ste weer te zien met kinderen en aanhang.
Smaandags zijn Dick en Nicolle langs geweest met hun dochtertje Meike( sorry Dick als de spelling verkeerd is). En ja het begint al bijna dom te klinken misschien maar ook dit was een groot succes. Gevolgd door nog een...de jamsessie in het Prins Henkdrik in Veendam. Met Henk en Siena..
Waar speciaal voor ons nog een nummer werd gespeeld..
Keep on Rockin in the free world...
Heel erg bedankt..








Tja en dan gaat de laatste week ook zo maar weer om realiseer je je, en wordt het nog even druk plannen..
Dinsdags zijn we savonds bij Dorothe en Henk geweest. Heerlijk bij elkaar zijn, filmpje kijken en bij hun geslapen. Gewoon lekker even samen zijn.. nu het nog kan.
Woensdags...hmmmm...goeie vraag.. oh ja ..bijna vergeten. Nadat we bij Door en Henk weg zijn gegaan hebben we een poosje rondgehangen in de Stad en heb ik rond een uurtje of 1 monique gebeld of ze thuis was, en zijn we daar naar toe gegaan op visite.. en een beetje bijgepraat met iedereen .
Donderdags smiddags zijn we bij VD Lee geweest waar Henk vd Meulen ook was en hebben we de camera terug gegeven..
Smiddags nog even bij Gerards pa langs geweest en Door , Henk Ron en Corina kwamen en s avonds aan want ja...voor je t weet zit de hele vakantie er al weer op.. en is het weer tijd voor afscheidt. Bah..

Vrijdags 5 juni was het inpakken en hup naar Schiphol maar weer.
Al met al was het een enorm geslaagde vakantie..
Beetje druk, ,,, maar wel lekker..

meer foto's >>hier<<<


Iedereen heel erg bedankt want al met al was de vakantie niet zo geworden zoals hij was, zonder jullie allemaal.



Pap en Mam. Heel erg bedankt voor het heerlijke tijd die we bij jullie hebben gehad. Lekker even buiten zitten koffie drinken en sjekkie rookn smorgens in alle vroegte .Voor het heerlijke eten en de geweldige Bed en Breakfast..Dikke kus..


ps
Mocht ik nu in mijn verhaal iemand vergeten zijn.. Dat is niet zo bedoeld...maar mijn geheugen laat me een beetje in de steek.. is mijn eigen schuld, ik had direct door moeten schrijven met het verhaal, maar er was iets tussen gekomen en de tijd gaat soms zo snel dat je zomaar een paar weken verder bent..

3 opmerkingen:

  1. Hoi, hadden het al eerder gelezen maar nog geen reactie geplaatst toen. Leuk zo, de nieuwe lay-out van de website. Tekst op veel punten herkenbaar en leuke foto's !!!

    Groetjes,

    Boven Pekel' City

    BeantwoordenVerwijderen

  2. [url=http://shenenmaoyie.publr.com/][b]sac longchamp[/b][/url]
    [url=http://shensacens.bcz.com/2012/12/22/comprendre-le-droit-corporatif-et-commercial/][b]sac longchamp[/b][/url]
    [url=http://www.flixya.com/blog/5114836/Localisation-Le-sac-main-parfait-Unique][b]sac longchamp[/b][/url]
    [url=http://shenenmaoyi.tumblr.com/][b]sac longchamp[/b][/url]
    [url=http://shenenmaoyie.cineblog.com.br/][b]sac longchamp[/b][/url]

    BeantwoordenVerwijderen