donderdag 11 oktober 2007

muggen,muggen,muggen

" loop ik in mijn op dit moment dagelijkse poets ritme schoon te maken, vandaag is de boven verdieping aan de beurt, waar alle ramen en vensterbanken onder de muggenpoep zitten en waar de nodige dode muggen liggen te wachten op mijn stofzuiger. Een enkeling die nog leeft en in mijn buurt komt val ik ook aan met mijn zuigend apparaat. Nadat alle kozijnen/ramen zijn schoongemaakt, dat zijn er zo'n 10 kleintjes maar het zijn tevens 3 a 4 dubbele lagen ramen die schuiven..kan je na gaan waar die klere beesten allemaal heen kruipen, heb ik het wel gehad en ga nog even tv kijken beetje eten koken, (de BBQ is nog nooit zoveel gebruikt) Gerard komt vannacht niet thuis dus heb ik het hele rijk voor mezelf. Ik ga vanavond niet echt laat op bed, wil nog even een paar bladzijden lezen in mijn spannende boek. Tijdens het lezen wordt ik gestoord van een aantal muggen die op het licht van mijn lamp afkomen. en het worden er steeds meer..zoveel dat ze zelfs bij mij onder de dekens kruipen. en onder mijn nacht hemd...."

das pas met zweet op de rug wakker worden van die ellendige droom..
eerst het hele bed onderzocht op muggen... natuurlijk niet een te vinden.. en ohh heerlijk ik kan zo tegen Gerard aan kruipen.

Nu deze droom en daarna nog een nacht onrustig slapen heb ik mijn poets gedeelte maar even laten liggen voor wat het was en ben buiten een beetje aan het werk gegaan..en de afwasmachine schoongemaakt voor gebruik.. das wel lekker hoor zo'n ding...vooral als ie t ook nog doet..

ohh en nog iets..we hebben weer internet thuis.. Tis niet alles..gewone ouderwetse telefoonlijn en de snelheid van een trage slak..
maar goed msn werkt.. en we doen het er maar een paar weken mee..

Gerard verteld zelf wel weer van zijn belevenissen..
groetjes

Christel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten