woensdag 26 september 2007

druk weekje achter de rug

Hier zijn we weer,

'T was me wel een weekje hoor.
Gerard was met een instucteur/collega mee om het een en ander te leren.
Daarvoor moest hij 6 dagen om 2 uur 'snachts beginnen en dus al om half 1 uit bed.
Aangezien dat een hopeloze tijd is om een wekker te zetten ben ik de afgelopen nachten opgebleven om hem wakker te maken, even een bakkie koffie met hem te drinken en natuurlijk een prettige werkdag te wensen waarna ik hem braaf iedere nacht uitgezwaaid heb voor dat ik het bed ging zoeken.
Ik kan je wel vertellen dat het 1 of 2 nachten wel te doen is maar als er niets bijzonders op de tv is, het uiteindelijk erg zwaar wordt. Vooral als je zelf ook nog 2 dagen vroeg op moet voor een beetje werk en een koffie uurtje waar ik op terug kom.
Ik wil iedereen in Nederland bedanken die met mij op msn was in de late uurtjes of te wel de vroege uren in Nederland..Het heeft mij er wel doorheen getrokken de laatste uren voor ik Gerard mocht wakker maken.
Verder is er in een rooster als dit weinig aan omdat Gerard om een uur of 2 thuis kwam en ook kapot was dus eigenlijk het liefst vroeg weer op bed ging zo rond 5 uur.....
Maar dat hebben we gelukkig gehad...En buiten dat het vermoeiend was ben ik wel blij dat ik dit voor hem heb kunnen doen..geeft toch het gevoel dat je iets terug kunt doen terwijl hij hard werkt.

Zondag was Gerard optijd thuis en zijn we 's middags een beetje richting het zuiden gegaan.. Zo'n uurtje rijden en dan beginnen de mooie heuvels. in mijn vorige blog heb ik de foto's al geplaatst van de geweldig mooie herfstkleuren.
Alles ziet er schitterend uit in deze tijd van het jaar de "Indian Summer" .
De honden vonden het geweldig weer iets anders te zien en te ruiken..
Caelan is zoals gewoonlijk de slapstick van de familie..Het is altijd lachen met haar als er water is en een of andere boom die horizontaal licht,.
Bo is geweldig hij geniet van alles en wil net als ik altijd iets verder kijken dan mogelijk is ..een echte avonturier....
Het is geweldig om de honden zo te zien genieten..
En het was heerlijk even een dagje redelijk wat tijd met elkaar te kunnen besteden en samen van de natuur te kunnen genieten.

Zondag avond werd ik gebeld door iemand van de Kerk, zij vroeg of ik wat te doen had (antwoord:nee)en of ik in dat geval wel een dagje mee wilde helpen een huis schoonmaken..
het verdient redelijk goed en het geeft een goed gevoel zo af en toe iets te doen dus heb ik ja gezegd.
Het zijn lege huizen die nog niet helemaal klaar zijn en die moeten voor de verkoop schoongemaakt worden. Het grootste voordeel van deze woningen is dat er niets in staat....het nadeel is dat er veel rommel en viezigheid in de badkamer is en dat de ramen een crime zijn door alle stickers en de plaksel die er af moet.... ohh en Alles maar dan ook letterlijk alles word schoongemaakt met amoniac..bahh ik heb een hekel aan dat spul..

Maandag werd ik gebeld door Gloria, de zus van Steve( de jongen die ons heel erg heeft geholpen met woningen) Zij vroeg of ik zin had om naar de "koffiebreak " te gaan...het koffie uurtje van de kerk voor vrouwen...tja..ook maar ja gezegd, het is altijd een leuke manier om mensen te leren kennen en om er achter te komen wat voor denkwijze deze mensen over geloof en dergelijke hebben... En op veel gebied verschild dat nogal van mijn eigen denkwijze..en we zullen zien waar het ons in de toekomst brengt.......(wordt vervolgd)
Ik ga er nu nog niet over oordelen na een keer...

Het is inmiddels woensdagavond en vanavond kwam Martin Steve's pa de aanhanger brengen en morgen gaan we inpakken zodat we in iedergeval het meeste vrijdag kunnen verhuizen naar onze nieuwe woning..waar we beide heel veel zin in hebben.

Groetjes

Christel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten