maandag 17 maart 2014

nieuwe baan

hallo allemaal.

het heeft deze keer niet zolang geduurd haha.
Ik kan Gerard er nog niet helemaal toe brengen om iets te schrijven. Hij beleefd niet zoveel zegt ie.
Alles gaat z'n gangetje en loopt wel lekker door nu.

ik heb sinds eind vorig jaar mijn fotografie bedrijfje geregistreerd CDWakker Photo-Art is officieel.
Das wel cool eigenlijk, al zeg ik het zelf.
Ik heb afgelopen jaar een aantal familie shoots gedaan wat best lekker ging. Ik hoop er dit jaar weer wat meer te doen.

Sinds het overlijden van de zoon van een vriendin waar ik tijdens de dienst etc foto's voor heb gemaakt heb ik besloten officieel begrafenis fotografie te gaan doen.

Een van de redenen is dat ik het heel fijn vind iets te kunnen betekenen voor een ander in de vorm van foto's van een hele belangrijke dag in hun leven.

Afgelopen week heb ik mijn eerste betaalde opdracht gedaan en ook hier voelde ik een bevestiging dat het een goed ding is om te doen.

Al wordt je soms wat vreemd aangekeken. Ik ben denk ik de eerste of in ieder geval een van de weinigen in de ruime omgeving die dit werk doen. het is ook niet altijd even makkelijk, en best emotioneel soms.

hier een paar ideeen van foto's. (niet van mensen maar wel pakkende foto's)..

 I















Geen opmerkingen:

Een reactie posten