woensdag 15 januari 2014

shame on me. een update...EINDELIJK

Nou, dat vaker posten is er dus niet van gkomen.
T'is nog erger geworden. het spijt me enorm.
De tijd is zo snel omgevlogen het laatste jaar en we posten zoveel op Facebook dat de blog er bij ingeschoten is.

Maar goed heir zijn we weer es 'n keer.

Een samenvatting van het afgelopen jaar is wel nodig.
Er is van alles gebeurd.


Waar moet ik beginnen.

Ten eerste. de zwangerschap is prima verlopen en we hebben op de uitgerekende datum precies 22 augustus een prachtige dochter gekregen.
Was toen in canadeese ponden 9.8 pond,  52 cm. Lekkere stevige meid.
We hebben haar Romay Anja-Lynn genoemd.

Ben en ik hebben in de aanloop naar de bevalling veel dingen samen gedaan. we zijn vaak gaan zwemmen.

Ik heb het afgelopen jaar een aantal meer foto shoots gehad. Ik hoop uit eindelijk een beetje meer werk in de fotografie te krijgen. Vind het heel leuk om te doen. en t betaald ook nog eens lekker.
Op 11 september zijn Mam, Dorothe en Matthijs aangekomen voor 2 weken kraam visite en gezelligheid. Dat was erg leuk. De jongens hebben samen erg genoten en het was heerlijk om Romay te kunnen delen met mam en Door.

Gerard heeft het enorm druk op zijn eigen vrachtauto. ik blijf er bij dat hij zelf maar eens wat moet schrijven. ( vind zijn manier van schijven namelijk ook erg vermakelijk:)

Ben is 28 Oktober al weer 3 geworden. Wat gaat die tijd toch snel. Hij is een heerlijke knul. Een grote jongen voor zijn leeftijd. net gemeten. 108 cm en 21 kg.
Hij vind het bij Erin de oppas erg leuk en heeft daar inmiddels leuke vriendjes gekregen.

Ben en ik hebben samen voor het eerst van ons leven met Halloween gelopen.
Beiden zijn we er niet echt van overtuigt dat we t leuk vinden. veredelde sint maarten.t is wel aardig en later wel leuker denk ik voor Ben, als ie meer het snoepie gedeelte in de gaten krijgt. Dit jaar was ie nog erg verlegen.
hier onder een kleine overzichten verzameling van t laatste jaar.

Harry was de weken rond de kerst gezellig bij ons. We hebben het heerlijk rustig gehad tijdens de feest dagen
Op oud jaarsdag zijn we naar Sherwoodpark geweest met de kids.. dik ingepakt tegen de kou. -20
en vuurwerk kijken. dat was erg mooi. Romay lag in de kinderwagen ingepakt te slapen. heeft nergens iets van vernomen. Ben vond het geweldig.

Romay heeft haar eerste 2 tandjes al. Die zijn er zonder al te veel problemen door gekomen. Zij is een enorme bikkel heerlijke vrolijke tante die alles in de mond stopt.en een eigen willetje heeft.
Ze woog bij het consultatie buro 9 januari 9.9 kilo en is 67 cm. grote stevige tante dus.

AL met al het zijn 2 heerlijke kinderen die ik voor geen goud weer kwijt zou willen. mijn lekkere schatjes.

samen met papa gluren door het raam
21 juli hoog zwanger van Romay



September 2013 Matthijs 
samen glijden
lekker weer in September bij ons 
Romay 22 Augustus 2013 geboren















Happy birthday fireman Ben 3jaar









Romay 10 januari 2014



Geen opmerkingen:

Een reactie posten