woensdag 8 augustus 2012

nieuwe truck

Ik dacht dat het even wachten moest met dit bericht tot alles geregeld was. en nu is het zover. Gerard heeft zich een eigen vrachtwagen gekocht. een dikke Kenworth w900l. hij gaat vrijdag naar Ontario om hem op te halen.  En dan rijdt hij 3 en halve dag met een oplegger van Trimac terug deze kant op. voordeel daar van is dat hij direct betaald wordt..  de fotos komen zodra hij terug is of Gerard post ze wel op facebook.

verder nieuws. Ik ga met Bram een dag of 10 naar Fort Nelson om te werken. het is een hele organisatie op het moment maar het komt allemaal goed. Gelukkig hebben we een geweldige oppas nu waar Ben een paat nachten kan zijn.
Ik ben nu al blij als mijn trip er weer opzit. Maar het is een lekkere zakcent voor mijn vakantie met Ben naar Nederland 2 weken later.. We zijn van 8 sept tot 6 okt in Nederland. voor degene die zich afvragen waar we te vinden zijn.. Bij mijn ouders..lol..

Met Ben gaat het uitstekend. Hij is een hele lieve jongen. en gek op knakworsten.. eten is ee  beetje een probleem de laaste tijd.. maar t is hem niet aan te zien haha..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten