zaterdag 12 februari 2011

een stuk beter

Daar zijn we weer.


Ik heb dinsdag terwijl we in het kinderziekenhuis waren voor Ben de reis geannuleerd.
Dit was gelukkig bij de KLM helemaal geen probleem en ze boeken het volledige bedrag terug. Nu kan ik over een dag of 15 of zo zelf een nieuwe vlucht boeken.


Met Benjamin gaat het inmiddels al weer een stuk beter. Het RSV virus wat hij heeft is voor het grootste gedeelte van zijn luchtwegen af. Hij is nu alleen nog snot verkouden.
En de lieve schat heeft mij er ook mee aangestoken dus ik ben ook weer snotje verkouden..


Ik begin komende woensdag met een cursus voor fotografie. Daar is nu toch wel even tijd voor, en nadat die is afgelopen 19 maart. kom ik naar Nederland.. dat zal waarschijnlijk 21 maart worden. Hopelijk gaat het deze keer wel goed.

Verder valt er op het moment eigenlijk weinig te vertellen..Ben en ik zijn aan het beter worden en Gerard is aan het werk..

Die heeft nu zondags en maandags vrij en om de week dinsdags er bij..
plus ook nog eens iedere avond.. dat is wel gezellig..
Lekker samen Ben in bad doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten