donderdag 8 april 2010

hartslag

Hallo allemaal.
afgelopen dinsdag hadden we een afspraak staan bij de dokter om te kijken of alles goed is.
Ze had mij 8 weken geleden verteld dat ik zo min mogelijk aan moest komen en daarom geen pasta's, brood en aardappelen mocht eten. Of in iedergeval zo min mogelijk. Nou dat valt niet mee. van alleen groenten en salades wordt je nu ook niet echt zat. Dus ik had mij ook helemaal niet aan haar dieet gehouden. Maar toch ben ik niet aangekomen. Dat is dan wel weer lekker. Gerard was mee naar de dokter omdat we een echoscopie (of hoe het ook heet, T was geluid, en geen beeld.) zouden hebben. en dat is ook gebeurd. we hebben het kleine snel kloppende hartje van onze kleine donder gehoord. Wat een bijzondere belevenis. En geruststelling ook dat je daadwerkelijk iets hoort. Heel bijzonder. Over 4 weken hebben we onze volgende dokters afspraak en daarna wordt het naar het ziekenhuis oid voor een echo en dan hebben we er wel beeld bij. maar dat is pas over 6 of 7 weken. Alles gaat uitstekend. Ben af en toe eens misselijk, maar daar blijft het meestal wel bij.Eigenlijk gaat alles zeg maar z'n gangetje.

Christel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten