woensdag 2 januari 2008

oud en nieuw

hier zijn we weer,

De feestdagen zijn weer achter de rug.
We hebben heerlijk weer gehad de laatste tijd..
heerlijk zonnetje met heldere luchten. ok wel een beetje fris maar daar zijn we inmiddels wel aangewend, het voelt al bijna warm aan als het -5 is en we lopen buiten(in t-shirt) zonder jas
Oud jaarsdag hebben we Oliebollen en appelflappen gebakken met Steve, Robyn en Gloria.
dat wazs wel erg gezellig. maar voor we daar aantoe waren. was ik druk bezig de eettafel aan te kleden met wat hapjes en andere lekkernijen toen mijn allerliefste katten(MONSTERS) zo nodig aan het tafelkleed moesten gaan hangen en de hele keet met erg veel herrie op de grond viel..
En ik was al voor het eerst in een minder goed humeur..dan kan dat er nog wel even bij..
maakte mijn (voor het eerst) heimwee nog erger en kon wel janken..( heb ik dus ook maar even gedaan) Dat heeft wel geholpen en voelde me daarna ook een stuk beter.. t was maar goed dat Gerard er was, mijn rots in de branding...
De katten hebben minstens 3 uur buiten gespendeerd en daarna zijn ze naar de basement gestuurd. je kan ze er niet bij hebben...

De geur van appelflappen deed ons beide herinneren aan de goeie ouwe tijd dat Ik ze samen met mijn Oma maakte.. sinds haar overlijden had ik ze nog niet weer gemaakt..
Steve heeft de oliebollen gemaakt.en ze zijn goed gelukt..
toen alles klaar was zijn Steve en Robyn en Gloria weer weggegaan..en wij hebben even een tukkie gedaan..waren kapot.
S'avonds belde Annemarie dat ze het niet aandurfde te komen omdat haar auto een fout aangaf..
dus ipv met een paar man te zijn, waren we ineens alleen..
en eigenlijk was dat ook wel erg lekker.. een beetje vreemd maar wel lekker zullen we maar zeggen.
Vuurwerk is hier wel te koop wat ik natuurlijk ook heb gekocht, en er zullen ook wel mensen zijn die wat afsteken, alleen hebben wij het niet gehoord en konden we onze eigen knallers tot ver in de omstreek horen galmen. HET IS EEN RARE GEWAARWORDING OM BEHALVE ONS EIGEN KNALSPUL ECHT NIETS EN NIEMAND TE HOREN.
maar t is op een of andere manier ook wel erg leuk..

verder bleek dat Gerard 1 jan vrij was en ik ook, wat een genot..beide lekker uitslapen..
hmm totdat je om 2 uur snachts wakker wordt gebeld door een paar lieve familieleden die ons een gelukkig nieuw jaar wensten...wij hadden hun gebeld om 1 uur Nederlandse tijd..lieve zus, dank je , ik/ wij vonden het heel leuk. dikke kus.

We hebben overdag een aantal uren besteed aan het opbranden van vuurwerk restanten andere rommel en de nodige boomstammetjes..
dus hadden we een heerlijk warm kampvuurtje in de tuin..
Bo vond het geweldig want we hebben een paar varkenslapjes aan een stok boven het vuur gehangen te braden..
super interessant natuurlijk, en hij weet dat ie toch wel wat krijgt. De katten vonden het ook maar wat interssant maar wilden niet van schoot, omdat de sneeuw blijkbaar een beetje koud is..
verwende troela's
Caelan had maar een ding in het hoofd,... t maakt niet uit hoe groot..zolang zij het in dr bek kan hebben, kan je er ook mee gooien..SPELEN..
vandaag is alles weer terug naar "normaal"

en is het aftellen tot 25 maart dat pa en ma komen..

groetjes en tot de volgende ronde

Christel en Gerard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten