zondag 29 november 2015

vaarwel mijn lieve Caelan

ok ik weet inmiddels zelf wel dat ik niet al te veel post op deze blog.

voor degene die überhaupt nog lezen.. of af en toe iets verwachten sorry.

het leven gaat zo z'n gang. de kids groeien als kool en alles loopt redelijk.

t kan altijd beter natuurlijk. zoals ons huis verkopen en verhuizen naar Manitoba waar alles 10x goedkoper is (huizen dan) dus zouden we bij verkoop uit alle schulden kunnen komen... op goed gelukt.

Vandaag was de dag van de moeilijkste beslissing in mijn en Gerards leven.

Sinds 2 dagen ging het in eens slecht met Caelan.
ze had al langere tijd iets in haar keel volgens mij.

af en toe zat ze te roggelen en hoesten alsof er een haar vast zat.
tot 2 dagen geleden was er weinig meer aan de hand, maar ik begon me wel wat zorgen te maken.

zaterdag morgen wilde het in eens niet meer.. het ademhalen ging slechter en ze had pijn, wilde bijna niet haar standaard broodje cheesewizz eten. moest het in kleine stukjes voor haar maken,
na een spierverslappend ging het wel weer redelijk en hebben we een leuke wandelijk gemaakt.

maar s avonds was het toch weer mis en afgelopen nacht ging het zover dat we hebben gesloten om haar te laten inslapen. De blik in haar ogen vertelde ons genoeg. dat zal ik nooit vergeten.
Maar vind in t weekend maar eens een betaalbare dierenarts. (wachten met haar pijn was geen optie)

Dus hebben we gedaan wat eigenlijk nooit in ons hoofd zou opkomen om te doen.

Bram bood aan om haar de (hard gezegd) kogel te geven.

Dit was idd wel een optie maar in mijn beleving een hele moeilijke.

Gelukkig was Gerard vanavond thuis en met veel pijn in het hart zelf de trekker overgehaald om haar uit haar lijden te verlossen....

Dit was heel moeilijk om aan te zien maar ik ben blij dat we het samen hebben kunnen doen in onze eigen tuin zonder alle andere ellende..

vaarwel mijn kleine meisje..
dikke kus..je bent nu beter af.

Arja-Caelan L'ill De La Paix
6 Nov 2003 - 29 Nov 2015.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten