zondag 7 maart 2010

kleine tweet zeg maar

t is weer tijd om aan t werk te gaan. Gerard is vanmorgen weer begonnen. Ik mag om 2 uur beginnen tot 10.

En we hebben er toch zo’n zin in. Net 4 dagen vrij geweest was wel heel erg lekker samen.

Ivm met eenpols blessure was ik al een aantal weken bijrijder bij ons op het werk. het enige wat ik doe is nieuw personeel begeleiden.. meer op gebied van veiligheid op t vliegveld dan op gebied van werk. dat moeten ze allemaal zelf kunnen doen. ze mogen alleen niet alleen achter de schermen werken. dus ik zit de hele dag niets te doen. ja eigenboekje lezen enzo..

verder nu ik daarbij ook nog eens zwanger ben.. heb ik besloten om dit bijrijder gedoe maar lekker zo lang mogenlijk te gaan doen en niet meer met zware slengen in het rond ga rennen..

dus eigenlijk heb ik nu een luizeleven.. al is dat ook wel weer eens saai.. maar nog altijd beter dan niets doen en niets betaald krijgen..

tot zover vandaag..

tot latersss.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten