woensdag 30 juli 2008

ons dek, nieuwe aanwinst, ongedierte




Hallo allemaal,

na ons heerlijk weekendje uit was het dit weekend tijd voor werk aan huis.
Het weekend voor we weg gingen heeft Gerard van een kant van het dek alle planken afgehaald.
het was tijd voor vervanging.
Tim heeft gezorgd voor hout en het is aan Gerard om het klaar te maken.


Bo vind het zoals gewoonlijk nieuwschierig genoeg om zich overal mee te bemoeien en over het randje te kijken.




sinds we terug zijn van ons weekendje weg is Hobbes niet terug gekomen. of hij ergens achter de meiden aan zit of dat hij onder een auto is gekomen of zelfs door een Coyote is gegrepen. ik heb geen idee. stiekem hopen we natuurlijk dat hij nog terug komt.
terwijl ik opzoek was naar Hobbes, op Tim;s boerderij zag ik een rood katje midden op de mestbult zitten met alle aandacht van de koeien om hem heen.
toen hij mij zag kwam hij er direct aan lopen dus ach. heb ik hem maar meegenomen.



Bo vond het natuurlijk geweldig. Caelan moest even wennen en Rover heeft zoch geloof ik nu ook overgegeven aan het feit dat deze kleine donder niet zomaar weer weg gaat.
Ik heb de kleine rode eerst maar es onder de kraan gewassen. hij zag er niet uit en rook nog minder fraai.




maar na een douche en een paar dagen wennen is hij nu redelijk op zijn gemak. hij valt alles aan wat hem in de weg komt. slaapt boven op Caelan en miauwt als een grote zonder lawaai als ie honder heeft. met zonder lawaai bedoel ik.. hij doet zijn bek wel open maar veel geluid zit er niet in.




dan nog mijn belevenis van afgelopen nacht.
Gisteravond was mijn laatste werkdag en ik ben nu 2 dagen vrij.
na Craig Ferguson te hebben gekeken wilde ik op bed.
dus ik loop de trap af knal het licht aan en ga naar de wc.
terug van de wc was het een grote zwerm mugjes en motvlinders tegen de tl balken aan. en een zwarte vlek met beestjes in huis bij de buiten deur. Ik heb nog geen idee wat voor beesten dat waren, maar ze hebben er wel voor gezorgd dat ik zo ongeveer een hele spuitbus mugkiller heb gespoten. Zoveel dat ik er zelf last van had.
daarna maar weer naar boven gegaan. het had toch geen zin om nu op bed te gaan tussen al die beesten en de sterke geur van gif.
het was inmiddels zo'n 2.30 in de morgen. Ik heb de stofzuiger maar gepakt en heb eerst de kamer en keuken gezogen..daar zag ik ook een paar van die rare kleine beestjes die meer schenen te springen dan vliegen. jakkes.
na een half uur ben ik gewapend met stofzuiger en al naar beneden gegaan en daar aan het huishouden gegaan. alles gezogen, en schoongemaakt.
De geur daar was toch nog zo sterk dat ik mijn dekbed onder de arm heb genomen en op de bank ben gaan liggen. slapen zat er toch nog niet in. na ervaringen als deze heb ik meestal wat moeite mijn hoofd normaal leeg te krijgen voor het slapen. zodat het vaak uitmond in rare dromen.
vandaar de bank. Ik heb nog wat TV gekeken tot ee uurtje of 4 en toen vielen m'n ogen dicht.
Natuurlijk vond Rover het een geweldig idee om met veel lawaai binnen te komen vanmorgen dus om 7uur weer wakker..

ga straks denk ik nog even een uurtje slaap inhalen.

C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten